Ga naar hoofdinhoud
Inspirerende lezing voor jouw bedrijf of evenement?
Bel: 06 44 102 122 voor meer informatie.

Lezing-aftersales-reviewmarketing-arnoud-kuipersDe wereld is veranderd en dat geldt zeker voor het vakgebied Marketing. Ben je op zoek naar een spreker die deze veranderingen haarscherp kan schetsen? Een spreker die inspirerend kan vertellen over hoe je succesvol en klantgericht marketing bedrijft anno 2020? Zoek niet verder.

Marketing anno 2020 is niet meer te vergelijken met traditionele marketing, zoals we ooit uit de tekstboekjes leerden. En internet, sociale media en de snelheid van ontwikkelingen zorgen ervoor dat we marketing niet meer kunnen bekijken als een simpele optelsom van de 4 P’s uit de ‘marketingmix’ (Product + Prijs + Promotie + Plaats).

We noemen de consument tegenwoordig gewoon weer ‘klant’ en weten weer dat de waarde en ervaring die je de klant biedt, het allerbelangrijkste is. En dat begint al helemaal aan het begin van de ‘customer journey’ bij marketing.

Worstelen met marketingvraagstukken

Worstelt jouw organisatie met marketingvraagstukken? Join the club. Er zijn legio organisaties die het lastig vinden om hun marketinginspanningen rendabel genoeg in te zetten. Nieuwe media, mondige consumenten en genadeloze transparantie via het online kanaal hebben gezorgd voor een ander speelveld. Een speelveld met uitdagingen, maar met misschien nog wel meer mooie mogelijkheden, een-tweetjes en spelcombinaties.

De nieuwe Marketing

Tijdens zijn lezingen schetst Arnoud haarscherp de ontwikkelingen in marketing en geeft hij inspirerende voorbeelden, tips en technieken om jullie organisatie succesvol om te laten gaan met de nieuwe marketing en sales. Zo spreekt Arnoud over hoe je de klantloyaliteit verbetert, hoe je meer nieuwe klanten krijgt en hoe mond-tot-mondreclame kan helpen om naast korte termijnsuccessen ook lange termijn bijdraagt aan omzetverhoging.

Na deze lezing

Na de lezing is de groep gevoed met een flinke portie inspiratie en positieve energie om marketinginspanningen beter af te stemmen op veranderde omstandigheden. Arnoud inhuren als spreker over marketing is daarom ideaal bij bijvoorbeeld de kick-off van een groot verandertraject.

Bekijk hier een overzicht van Arnoud’s meest geboekte lezingen. Bent u er nog niet uit welke lezing het beste past? Neem direct contact op met 123aftersales door een mail te sturen naar info@123aftersales.com of te bellen op 0592-201323.

Lezingen:

  • Van klant naar ambassadeur
  • Bouwen aan een klantgericht team
  • Profiteer van meer mond-tot-mondreclame
  • Aftersales is de nieuwe marketing
  • Medewerkers als ambassadeur

Neem vrijblijvend contact op



    Arnoud Kuipers
    4.8
    Gebaseerd op 18 beoordelingen
    powered by Google
    Wasi Malik
    Wasi Malik
    17:01 22 Feb 20
    Langs deze weg wil ik je nogmaals bedanken Arnoud dat je een startende sport ondernemer die net 3 jaar bestaat hebt... geholpen aan een;-verbeterde klant en werknemers loyaliteit -meer nieuwe klanten en -meer mond-tot-mond reclame En doordat ik op een makkelijke en leuke manier kon investeren in mijn bestaande klanten en personeel heb ik vooral kosten kunnen besparen op mijn marketing- en acquisitiekosten.Mijn personeel en klanten zijn mijn ambassadeurs geworden dankzij je trainingen en strategie sessies.Ik mag binnenkort mede dankzij jou mijn 3de locatie openen???En voor mijn mede ondernemers als je op een hele leuke en laagdrempelige manier je klant en werknemers behoud wilt verbeteren en ben je een autoverhuurbedrijf, exclusieve sportschool of beautyondernemer dan zou ik zeker Arnoud van 123aftersales bellen.Succes verzekerd?lees verder
    Ivo Ouwerkerk
    Ivo Ouwerkerk
    19:54 19 Feb 20
    Arnoud is een échte vakman. Als geen ander weet hij hoe je van klanten en medewerkers ambassadeurs kan maken. Op een... luchtige én inspirerende manier weet hij zijn publiek te boeien en te binden. Hij zei tegen mij: 'Ik ga over dit onderwerp een boek schrijven.'. En dat heeft hij gedaan. Top! Zijn tips en adviezen kan je dus lezen in zijn boek 'In 10 stappen van klant naar ambassadeur.'lees verder
    Jeroen Rekker
    Jeroen Rekker
    08:22 21 Jan 20
    Trainingen van Arnoud zijn super gaaf, met een dosis humor en praktische tips waarmee je meteen aan de slag kunt.... Inhoudelijk goed met de nieuwste kennis meteen toegepast. Dit alles gebracht met heel veel enthousiasme. Hier krijg je geen spijt van.lees verder
    Leo van Dinteren
    Leo van Dinteren
    18:59 10 Oct 19
    Duidelijk, korte uitleg over de 10 stappen Van Klant Naar Ambassadeur.
    Marcel Coenders
    Marcel Coenders
    18:56 10 Oct 19
    Arnoud werkt inspirerend om met een paar handige (simpele) stappen de klantloyaliteit te vergroten. het is gewoon een... kwestie van doen.lees verder
    Erik Muggen
    Erik Muggen
    11:15 05 Jun 19
    Wij hebben Arnoud gevraagd om een 'powersessie' voor onze klanten te verzorgen. Zonder uitzondering was iedereen... enthousiast. Het verhaal klopt en Arnoud biedt ter plekke handvatten aan om de volgende dag mee aan de slag te gaan.OK, 4 sterren ipv 5, omdat de podiumpresentatie nog beter kan. Maar een kniesoor die daarop let!lees verder
    Anneke Krakers
    Anneke Krakers
    07:30 08 Apr 19
    Arnoud heeft een Powersessie "maak ambassadeurs van je klanten" gegeven. Allereerst: het afspraken maken rondom de... Powersessie ging erg soepel. Arnoud reageert snel op berichten.De Powersessie zelf was geweldig. De inhoud: veel eyeopeners, praktisch en met veel aansprekende voorbeelden. De presentatie: vlot, met humor en persoonlijk. Er was alle ruimte voor vragen van de deelnemers.Zo wordt Aftersales echt leuk!Dankjewel Arnoud.lees verder
    Marcel Dekker
    Marcel Dekker
    11:29 27 Mar 19
    Onlangs onderging ik een powersessie bij Arnoud Kuipers van 123aftersales. Eigenlijk is ondergaan niet de juiste... benaming want Arnoud laat je nadenken over hoe je je klanten als ambassadeurs kunt gebruiken. En het blijft ook niet bij nadenken want Arnoud is een man van de praktijk. Tal van voorbeelden passeren de revue en Arnoud maakt daarbij makkelijk een brug naar mijn klanten.Met een hoofd vol ideeën ging ik weer weg. Nu in de praktijk brengen.lees verder
    Bekijk alle beoordelingen
    js_loader
    Back To Top